Studijų kokybė

KOKYBĖ & STANDARTAI

Pagrindiniai Reklamos ir komunikacijos katedros kuruojamos reklamos vadybos studijų programos sėkmės raktai – akademinė kompetencija ir integralumas, sukaupta patirtis ir platus dėstytojų – praktikų, konsultantų, partnerių bei ekspertų ratas. Tokias vertybes per ilgus metus padėjo suformuoti nepriekaištinga Vilniaus kolegijos reputacija bei čia įdiegti nuoseklių ir kokybiškų studijų programų kokybės užtikrinimo mechanizmai. Būtent tai Reklamos ir komunikacijos katedros dėstytojus skatina tobulėti, reklamos vadybos studijų programą pasirinkusiems studentams garantuoja aukštus mokymo standartus, o rinką užpildo puikiais specialistais, kuriančiais ne tik pridedamąją vertę, bet ir naujas darbo vietas.

STEBĖSENA & VERTINIMAS

Reklamos vadybos studijų programos stebėseną ir vertinimą nuolat atlieka Reklamos ir komunikacijos katedra ir Reklamos vadybos studijų programos komitetas, akredituoja Studijų kokybės vertinimo centras. Šio centro suburta jungtinė ekspertų iš Lietuvos ir užsienio grupė, atkreipdama dėmesį į aukštus kokybės standartus, reklamos studijų programą įvertino kaip vieną įspūdingiausių Vilniaus kolegijos studijų programų ir akreditavo ją iki 2020 m.

ĮGYTO IŠSILAVINIMO VERTĖ

Baigusiems reklamos vadybos studijų programą suteikiamas rinkodaros bakalauro laipsnis, kuris visiems plačiai atveria duris į tarptautinį ir nacionalinį reklamos srities verslo sektorių. Reklamos vadybos studijų programos absolventų įsidarbinimo rodiklis siekia beveik 99 proc. Tai – labiausiai geidžiami darbuotojai nuo paprastų specialistų iki aukščiausio lygio vadovų bendrovėse, kurios ieško universalių, profesionalių ir rezultatyvių lyderių, tokiose kaip UAB „Brandworks“, UAB „Partizanas“, UAB „MILK AGENCY“, UAB „Taip“ agentūra, UAB „FRC MEDIA LIETUVA“, UAB „TOTEM promo“, UAB „Vizeum“, UAB „Re formus“, UAB „Socialus marketingas“, UAB „Media House“, AB DNB bankas ir kt.