Reklamos vadyba

rv-1STUDIJŲ PROGRAMA YRA AKREDITUOTA

Reklamos pasaulyje puikiai dera negailestingi rinkos dėsniai ir žodžio bei vaizdo magija. Įvaldyti ir vieną, ir kitą siūlo reklamos vadybos studijų programa. Studijos žada jums nelengvą, bet įdomų kelią per reklamos verslo džiungles. Studijuodami perprasite reklamos valdymo subtilybes, susipažinsite su reklamos gamybos technologijomis, mokėsite tirti rinką, skaičiuoti pelną, profesionaliai bendrauti su klientais ir jiems atstovauti. Laukiame kūrybingų, judrių, veiklių ir drąsių merginų bei vaikinų.

Jūs studijuosite:

Bendruosius modulius:

  • darniąją plėtrą;
  • komunikaciją;

Studijų krypties modulius:

  • vadybą;
  • socialinę verslo aplinką;
  • rinkodarą;
  • reklamą;
  • reklamos informacines technologijas ir komunikacines sistemas;
  • verslo užsienio (anglų, vokiečių, prancūzų) kalbą.
  • materialiųjų ir finansinių išteklių valdymą;
  • projektų valdymą;
  • verslininkystę;
  • reklamos valdymą ir žiniasklaidos planavimą.

rv-2Laisvai pasirenkamuosius modulius:

  • užsienio kalbas (akademinę anglų kalbą, vokiečių kalbą ir kultūrą, prancūzų kalbą ir kultūrą, italų kalbą ir kultūrą, danų kalbą ir kultūrą, švedų kalbą, kinų kalbą ir kultūrą, rusų kalbą ir kultūrą);
  • gestų kalbą;
  • laisvalaikio ir renginių vadybą;
  • lyderystę;
  • kūrybiškumą;
  • derybas;
  • verslininkystę;
  • verslo simuliavimą;
  • elektroninę prekybą,
  • karjeros valdymą;
  • socialinius tinklus.

Praktika

Studijuodami turėsi galimybę atlikti profesinę ir baigiamąją praktikas Lietuvoje ir užsienio šalyse kaip Ispanija, Airija ir kt. Visa praktikų trukmė – 40 ECTS kreditų. Praktikas galėsite atlikti reklamos ir ryšių su visuomene agentūrose, leidybos ir žiniasklaidos įmonėse, įvairaus profilio verslo įmonių rinkodaros skyriuose, KOMAA asociacijai priklausančiose įmonėse. Jūsų visuomet laukia: UAB „Brandworks“, UAB „Reformus“, UAB „Idea Group“, UADBB „Baltolink“, VšĮ „JAT Projektai“, UAB „Media House“, UAB „Editos kastingas“, UAB „Tele-3“, UAB „Mineraliniai vandenys“, VšĮ „Kino pavasaris“. Praktikos metu įtvirtinsite gebėjimus rengti ir įgyvendinti reklamos kampaniją, organizuoti reklamos pardavimą, dirbti su įvairiais reklamos projektais.

Karjera

Baigę studijas gebėsite įkurti įmonę, parengti prekės ar paslaugos reklamos strategiją, taikyti šiuolaikinius darbo organizavimo metodus, vadovauti reklamos paslaugų sferos darbuotojams, rengti reklamos kampanijų projektus, juos įgyvendinti ir kontroliuoti. Sėkmės istorijomis dalijasi reklamos vadybos studijas baigę absolventai: Saulius Vanagas, Mindaugas Lataitis, Marius Jackūnas, Vykintas Malinauskas, Dagna Kondratavičiūtė.

Studijų trukmė:

  • nuolatinės studijos – 3 metai;
  • ištęstinės studijos – 4 metai.

Savo patirtimi dalijasi patyrę dėstytojai ir praktikai.

Studijos baigiamos rašant profesinio bakalauro baigiamąjį darbą.

Studijų tęstinumas

Reklamos vadybos studijų programos absolventai studijas gali tęsti pagal universitetinių studijų programas Lietuvoje ir užsienyje.

Baigę studijas gausite rinkodaros profesinio bakalauro diplomą.

Studijuodami Reklamos vadybą taip pat galėsite:

  • dalyvauti ERASMUS programos studentų mainuose, vieną semestrą studijuoti užsienio aukštojoje mokykloje;
  • atlikti praktiką užsienyje pagal LLP/ERASMUS programą;
  • atlikti praktiką užsienyję baigus studijas pagal ERASMUS+ program;
  • dalyvauti ERASMUS intensyviosios programos (IP) dienose;
  • laikyti SPACE aukštųjų mokyklų egzaminus, gauti Euroverslo, Eurokalbų diplomams;
  • dalyvauti SA (studentų atstovybės) veikloje;
  • dalyvauti SMD (studentų mokslinės draugijos) veikloje;
  • dalyvauti kasmetinėje respublikinėje studentų konferencijoje;
  • dalyvauti „Renginių asistentai“ grupės veikloje
  • klausyti užsienio lektorių paskaitų per tarptautinę verslo savaitę;
  • klausyti įvairių reklamos specialistų paskaitų, seminarų;
  • dalyvauti jaunimo verslo idėjų konkurse „Profas“;
  • dalyvauti Vilniaus universiteto organizuojamame renginyje „Idėja“;
  • dalyvauti tradicinėse Rinkodaros dienose;
  • dalyvauti STARtuok! reklamų konkurse;
  • dalyvauti Vilniaus m. savivaldybės projekte „Globa jaunimo verslumui ugdyti ir skatinti“ („Verslauk“);
  • organizuoti Reklamos dieną – „REDI“;
  • organizuoti įvairius renginius ir susitikimus;
  • realizuoti savo kūrybinius gebėjimus dalyvaujant įvairiuose plakatų, skelbimų, reklamų kūrimo konkursuose;
  • sportuoti sporto klube „VIKAS“;
  • dainuoti merginų chore „Vaidilutės“;
  • šokti šokių ansamblyje „Voruta“.

TU ESI LAUKIAMAS!

Reklamos vadybos studijų programos  pažangos ataskaita