REKLAMOS VADYBOS ABSOLVENTAS
Bendrovės „MAXIMA LT“ atstovas ryšiams su visuomene
„Baigęs studijas Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakultete, vėliau ir universitete, iki šiol dirbu pagal profesiją – komunikacijos srityje. Per daugiau nei 12 veiklos metų šioje srityje patirties sėmiausi ir tobulėjau dirbdamas tiek viešųjų ryšių agentūroje, tiek individualiai konsultuodamas verslo bendroves, tiek didelių Lietuvos bendrovių komunikacijos padaliniuose. Studijų metu ypatingai atsimenu ir iki šiol stengiuosi vadovautis vienos dėstytojos duotu patarimu – jei ko bijai, nebėk į komforto zoną, o priešingai – įveik ją. Pamenu, kažkada turėjau viešo kalbėjimo ir auditorijos baimę. Tad studijų ir praktikos metu kiekvieną kartą stengdavausi naudotis progomis ir ją įveikti – stodavau prieš auditoriją apie ką nors kalbėti. Paradoksalu, bet tai darydamas supratau, kad komunikacijos profesionalui pirmiausia daug svarbiau išmokti klausytis ir apibendrinti tai, ką išgirdai. Tik mokantis klausyti ateina gebėjimas kokybiškai apibendrinti. O tai labai svarbus gebėjimas kiekvienam komunikacijos profesionalui – tik jis leidžia suformuluoti ir išgryninti tinkamą ir aiškią žinutę tikslinei auditorijai. Tad tikriausiai gebėjimas klausytis yra tai, ką svarbu ugdyti kiekvienam, studijuojančiam viešuosius ryšius ar komunikaciją – jis tampa vis aktualesnis šiame intensyvaus informacinio srauto ir įvaizdžio amžiuje, kai daug kalbama ir „papūgiškai“ kartojama tai, kas kalbama, bet itin trūksta įžvalgų, kurios apibendrintų tendencijas, link kurių veda pats kalbėjimas ir informacijos triukšmas.“