Projektų rašymo mokymai pagal „Dragon Dreaming“ metodiką Ispanijoje

Gruodžio 12 – 20 dienomis Fakulteto Mokymų ir bendradarbiavimo plėtros skyriaus projektų vadovė Austėja Kliševičiūtė dalyvavo projektų rašymo mokymuose pagal „Dragon Dreaming“ metodiką Penagos mieste, Ispanijoje.

„Trust yourself, trust the team, trust the process!“ –  inspiruojantis šūkis, mokymų metu motyvavęs lavinti komandų formavimo įgūdžius ir atrasti konfliktų darbo aplinkoje sprendimo būdus. Mokymų metu Austėja  išmoko keturias „Dragon dreaming“ projekto fazes: svajojimą (kaip sugalvoti, sukurti įgyvendinamą, tvarų ir ekologišką projektą), planavimą (kaip produktyviai susiplanuoti projekto tikslus, veiklas ir darbus), įgyvendinimą (kokiais veiksmais įgyvendinti projektą) ir šventimą (kaip atšvęsti pavykusį projektą, kaip analizuoti rezultatus bei sukurti įrankius palengvinančius naujų projektų rašymą). Taip pat mokėsi kaip rašyti Erasmus+ projektus.

 

Dėkojame Austėjai už papildytą žinių bagažą bei įspūdžius.

Vizitas finansuotas iš Erasmus+ programos lėšų.

Daugiau naujienų

  • #

    Nepatogus kinas: spalio 7-26 d.

    VVF biblioteka kviečia pasinerti į Nepatogaus kino pasaulį ir festivalio filmus mūsų bibliotekoje žiūrėti visiškai NEMOKAMAI. Susipažinti su programa ir išsirinkti filmus, kuriuos norėtumėte peržiūrėti individualiai, galite jau dabar Nepatogaus kino interneto svetainėje. Festivalio organizatoriai taip pat kviečia…

  • #

    🚀 Inovacijos prasideda čia: studentai priima „Shed Co-living” iššūkį!

    Pirmo kurso Kūrybiškumo ir verslo inovacijų studentai oficialiai pradėjo savo semestro projektą apsilankymu Shed Co-living! 🤩 Ši įmonė taps pagrindine studijų dėmesio ašimi – studentai spręs realų verslo iššūkį visą semestrą. Pirma projekto dalis:…

  • #

    Projektas „INTELLIGENT“ pristatytas konferencijoje: verslumas – raktas į sėkmę

    Fakulteto projektų vadovė Rasa Žilionė pristatė kolegijos vykdomą Erasmus+ projektą „INTELLIGENT: INnovative TEaching and LearnIng of GENeraTions Z and Alfa in Higher Education“ praktinėje konferencijoje „Skaitmeninė įtrauktis: mokymosi ir įsidarbinimo galimybės“. Renginyje dalyvavo 50…