Rugsėjo 18–19 dienomis VIKO Verslo vadybos fakulteto Reklamos ir komunikacijos katedros dėstytojos Birutė Vaitėnienė ir Laimutė Fedosejeva dalyvavo Valstybinio patentų biuro organizuotoje tarptautinėje konferencijoje „Geografinės nuorodos – šalies gamybos tradicijų ir identiteto ženklas“.
Renginys skirtas aptarti, kaip vietos produktų kilmė ir tradicijos gali tapti šalies konkurencinio pranašumo ir kultūrinės vertės dalimi. Diskutuota apie geografinės nuorodos įtaką ekonomikai, turizmui, kultūros paveldui, taip pat apie verslo ir kūrybinių industrijų bendradarbiavimo galimybes.
Dėstytoja praktikė, sertifikuota tradicinių amatų meistrė ir meno kūrėja Laimutė Fedosejeva, dalyvavo diskusijoje „Kultūriniai ženklai: kaip mes ragaujame, jaučiame ir matome tautą“, kurioje pristatė Lietuvos rinkos dalyvių požiūrio į liaudies meną ir tautinio paveldo produktus tyrimo rezultatus bei anonsavo naują projektą – „Tautinio paveldo produktų vertės viešinimo ir suvokimo tyrimą jaunimo auditorijoje“.
Ši tema aktuali ir fakulteto bendruomenei, nes geografinės nuorodos ir tautinio paveldo tyrimai atveria naujas rinkodaros, kūrybos ir komunikacijos galimybes – nuo vietos tapatybės stiprinimo iki tvaraus prekių ženklų kūrimo.

