Studijų metu studentai tiria ir analizuoja reklamos verslo aplinką, pateikia reklamos kūrybinius sprendimus, rengia ir pristato reklamos kampaniją, organizuoja reklamos pardavimą, parenka komunikacinius būdus reklamos verslo aplinkoje, taiko teorines žinias valdant informacinius, žmogiškuosius, materialiuosius ir finansinius išteklius.
Pasirinkus Reklamos vadybos studijų programą, studijuosite šiuos modulius ir galėsite įgyti tarptautinės studijų patirties studijuojant užsienyje pagal Erasmus+ programą.
Studijuodami galėsite:
- susitikti su verslo atstovais bei susipažinti su verslo kasdienybe ir iššūkiais;
- dalyvauti reginiuose ir projektuose (Kūrybiškumo stovykla, REDI reklamos diena, Rinkodaros diena, Pasaulinė verslumo savaitė, tarptautinė studentų konferencija „Jaunimas besikeičiančioje visuomenėje“ ir kt.);
- dalyvauti ir gilinti žinias užsienio dėstytojų paskaitose;
- užsiimti papildoma veikla pagal interesus dalyvaujant Studentų mokslinės draugijos, Studentų atstovybės, Renginių asistentų grupės ar kitoje veikloje.
Apie kitas Fakulteto studijų programas skaitykite elektroniniame leidinyje.