Pasirinkę Reklamos vadybos studijų programą, studijuosite šiuos modulius ir galėsite įgyti tarptautinės studijų patirties studijuojant užsienyje pagal Erasmus+ programą:
- Vadyba (Vadyba, Įvadas į reklamos verslą/studijas, Pokyčių vadyba)
- Socialinė verslo aplinka (Verslo psichologija, Verslo teisė, Sociologija)
- Rinkodara 1 (Rinkodaros pagrindai, Skaitmeninė rinkodara, Rinkos tyrimai)
- Komunikacija (Specialybės kalba, Tarpkultūrinė komunikacija, Viešasis kalbėjimas)
- Ekonomika (Ekonomikos pagrindai, Ekonominė statistika)
- Reklama (Reklamos vadyba, Reklamos istorija, Prekės ženklų vadyba ir pozicionavimas)
- Darnioji plėtra (Socialiai atsakingas verslas, Verslo etika, Darbo ir civilinė sauga)
- Profesinė praktika
- Projektų valdymas (Projektų valdymas, Ryšiai su visuomene)
- Informacinės ir komunikacinės reklamos sistemos (Vizualioji komunikacija, Socialiniai tinklai, Informacinės rinkodaros valdymo sistemos)
- Verslo užsienio kalba
- Rinkodara 2 (Rinkodaros strategija, Vartotojų elgsena, Pardavimas)
- Reklamos valdymas ir žiniasklaidos planavimas (Žiniasklaidos planavimas, Reklamos technologijos, Reklamos biudžetas versle)
- Laisvai pasirenkamasis modulis (Ispanų kalba ir kultūra, Italų kalba ir kultūra, Derybos ir karjeros valdymas, Inovatyvi reklama, Inovatyvus verslas, Kūrybiški verslo sprendimai ir kt.)
- Baigiamoji 12 savaičių praktika
- Baigiamasis darbas
![]() |
![]() |