Reklamos vadybos studijų programos moduliai

Pasirinkę Reklamos vadybos studijų programą, studijuosite šiuos modulius ir galėsite įgyti tarptautinės studijų patirties studijuojant užsienyje pagal Erasmus+ programą:

  • Vadyba (Vadyba, Įvadas į reklamos verslą/studijas, Pokyčių vadyba)
  • Socialinė verslo aplinka (Verslo psichologija, Verslo teisė, Sociologija)
  • Rinkodara 1 (Rinkodaros pagrindai, Skaitmeninė rinkodara, Rinkos tyrimai)
  • Komunikacija (Specialybės kalba, Tarpkultūrinė komunikacija, Viešasis kalbėjimas)
  • Ekonomika (Ekonomikos pagrindai, Ekonominė statistika)
  • Reklama (Reklamos vadyba, Reklamos istorija, Prekės ženklų vadyba ir pozicionavimas)
  • Darnioji plėtra (Socialiai atsakingas verslas, Verslo etika, Darbo ir civilinė sauga)
  • Profesinė praktika
  • Projektų valdymas (Projektų valdymas, Ryšiai su visuomene)
  • Informacinės ir komunikacinės reklamos sistemos (Vizualioji komunikacija, Socialiniai tinklai, Informacinės rinkodaros valdymo sistemos)
  • Verslo užsienio kalba
  • Rinkodara 2 (Rinkodaros strategija, Vartotojų elgsena, Pardavimas)
  • Reklamos valdymas ir žiniasklaidos planavimas (Žiniasklaidos planavimas, Reklamos technologijos, Reklamos biudžetas versle)
  • Laisvai pasirenkamasis modulis (Ispanų kalba ir kultūra, Italų kalba ir kultūra, Derybos ir karjeros valdymas, Inovatyvi reklama, Inovatyvus verslas, Kūrybiški verslo sprendimai ir kt.)
  • Baigiamoji 12 savaičių praktika
  • Baigiamasis darbas

Apie studijų programą

Karjera