2024 m. kovo 24–28 d. Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakultete įvyko BIP International Retail Challenge (Tarptautinis mažmeninės prekybos iššūkis) 2025, subūręs studentus ir ekspertus iš skirtingų šalių (dalyviai atvyko iš Austrijos, Belgijos, Nyderlandų, Vokietijos) bendram kūrybiškam darbui mažmeninės prekybos inovacijų srityje.
Renginio metu dalyviai dirbo pagal Design Thinking metodologiją, pereidami per pagrindinius etapus – Empathize (supratimas), Define (apibrėžimas), Ideate (idėjų generavimas), Prototype (prototipų kūrimas) ir Test (testavimas) – siekdami sukurti naujoviškus sprendimus Ateities Parduotuvei – šį iššūkį suteikė mūsų socialinis partneris Maxima LT. Po intensyvaus savaitės darbo tarptautinėse grupėse studentai pristatė savo inovatyvius sprendimus ir sulaukė Maxima Lt atstovų ir ekspertų vertinimų.
Tai buvo ne tik mokymosi, bet ir tarptautinio bendradarbiavimo bei įkvėpimo savaitė! Dėkojame visiems dalyviams, dėstytojams ir partneriams, kurie prisidėjo prie šio renginio sėkmės.