Tikras kūrybiškumo iššūkis baigėsi! Projekte dalyvavę studentai iš Lietuvos ir Portugalijos sprendė „Susisiekimo paslaugos“ ir „Son de Flor“ įmonių jiems iškeltus iššūkius susijusius su darniąja plėtra.
Verslo vadybos fakultete vyko kūrybiškumo stovykla „Creativity Camp“, kurią kasmet organizuoja Verslo inovacijų katedra. Tai kasmetinis renginys, paremtas netradicine danų mokslininkų parengta kūrybiškumo ugdymo metodika „Creative Platform“, kurio metu komandos, sudarytos iš įvairių šalių studentų, sprendžia realius įmonių jiems skirtus iššūkius. Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakultetas yra vienintelis Lietuvoje dirbantis pagal „Creative Platform“ metodiką.
Studentai iš skirtingų studijų programų įtemptai dirbo fakultete. Prižiūrimi vadovų grupelėse generavo idėjas, diskutavo ir rengė pristatymus įmonėms. Kūrybiškumo stovykla baigėsi idėjų pristatymu prieš komisiją ir kolegas. Dvi, kūrybiškiausias ir inovatyviausias idėjas pateikusios komandos, buvo apdovanotos fakulteto ir įmonių įsteigtais prizais.