Tyrimų kryptys ir tematikos

Fakultetas vykdo tyrimus šiose pagrindinėse MTEP veiklos kryptyse: verslo procesų ir inovacijų valdymas; kultūra, kūrybiškumas ir įtraukti visuomenė; rinkodara ir komunikacija.

  • Verslo procesų ir inovacijų valdymo kryptis apima organizacijų veiklos optimizavimą, inovatyvių valdymo sprendimų kūrimą ir verslumo skatinimą. Fakulteto tyrėjai analizuoja verslo procesų tobulinimo galimybes, taiko inovatyvius sprendimus siekiant stiprinti regionuose veikiančių įmonių konkurencingumą ar geriau prisitaikyti prie greitai kintančios verslo aplinkos.
  • Kultūros, kūrybiškumo ir įtraukios visuomenės kryptyje dėmesys skiriamas kūrybinės ekonomikos plėtrai, kultūros vertybių puoselėjimui ir socialinės įtraukties stiprinimui. Vykdomi projektai padeda ugdyti visuomenės kūrybiškumą, mažinti socialinę atskirtį ir skatinti įtraukios visuomenės kūrimą.
  • Rinkodaros ir komunikacijos kryptyje analizuojami šiuolaikiniai, inovatyvūs rinkodaros metodai ir strategijos, kurios padeda gerinti organizacijų komunikacijos efektyvumą regioniniame ar tarptautiniame kontekste. Tyrimai apima rinkodaros inovacijų, klientų elgsenos ir strateginės komunikacijos praktikas organizacijose.

Svarbiausi Fakulteto įgyvendinti užsakomieji tyrimai 2023-2025 metais

  • Organizacijos socialinės vertės produktų jaunimui tyrimas
  • Verslo plano sukūrimas
  • Sveiko bei subalansuoto maisto prenumeratos paslaugos rinkos tyrimas
  • Socialinių paslaugų kokybės gerinimas organizacijoje
  • Organizacijos teikiamų paslaugų ir prieinamumo kokybės gerinimas
  • Elektroninių parduotuvių nuomos klientų nuomonės tyrimas
  • Lietuvos rinkos dalyvių požiūris į liaudies meną ir tautinio paveldo meistrų sukurtus produktus
  • Vartotojų elgsenos tyrimas renkantis siuntų terminalų ir kurjerių paslaugas, aktualizuojant tvarumo kontekstą