Knygos „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ pristatymas

2019 metais spalio 30 dieną Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto bibliotekoje įvyko knygos „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ pristatymas, kuriame dalyvavo knygos autoriai.

Almas Rupšlaukis pristatė reklamos istoriją tarybiniu laikotarpiu, o Darius Jokubauskas pasakojo apie klasikinę, niekada nemirštančią reklamą bei apžvelgė moderniosios reklamos priemones ir tendencijas. Knygos pristatyme dalyvavo studentai ir Fakulteto darbuotojai, kurie aktyviai klausinėjo autorių apie reklamos pasaulio perspektyvas, pokyčius.

Kviečiame pavartyti, skaityti bei skolintis knygą „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ Fakulteto bibliotekoje. Dėkojame į pristatymą atvykusiems ir į studentų klausimus atsakinėjusiems autoriams Almui Rupšlaukiui ir Dariui Jokubauskui. Su nekantrumu laukiame antros knygos dalies!

 

Daugiau naujienų

  • #

    Nepatogus kinas: spalio 7-26 d.

    VVF biblioteka kviečia pasinerti į Nepatogaus kino pasaulį ir festivalio filmus mūsų bibliotekoje žiūrėti visiškai NEMOKAMAI. Susipažinti su programa ir išsirinkti filmus, kuriuos norėtumėte peržiūrėti individualiai, galite jau dabar Nepatogaus kino interneto svetainėje. Festivalio organizatoriai taip pat kviečia…

  • #

    🚀 Inovacijos prasideda čia: studentai priima „Shed Co-living” iššūkį!

    Pirmo kurso Kūrybiškumo ir verslo inovacijų studentai oficialiai pradėjo savo semestro projektą apsilankymu Shed Co-living! 🤩 Ši įmonė taps pagrindine studijų dėmesio ašimi – studentai spręs realų verslo iššūkį visą semestrą. Pirma projekto dalis:…

  • #

    Projektas „INTELLIGENT“ pristatytas konferencijoje: verslumas – raktas į sėkmę

    Fakulteto projektų vadovė Rasa Žilionė pristatė kolegijos vykdomą Erasmus+ projektą „INTELLIGENT: INnovative TEaching and LearnIng of GENeraTions Z and Alfa in Higher Education“ praktinėje konferencijoje „Skaitmeninė įtrauktis: mokymosi ir įsidarbinimo galimybės“. Renginyje dalyvavo 50…