2019 metais spalio 30 dieną Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto bibliotekoje įvyko knygos „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ pristatymas, kuriame dalyvavo knygos autoriai.
Almas Rupšlaukis pristatė reklamos istoriją tarybiniu laikotarpiu, o Darius Jokubauskas pasakojo apie klasikinę, niekada nemirštančią reklamą bei apžvelgė moderniosios reklamos priemones ir tendencijas. Knygos pristatyme dalyvavo studentai ir Fakulteto darbuotojai, kurie aktyviai klausinėjo autorių apie reklamos pasaulio perspektyvas, pokyčius.
Kviečiame pavartyti, skaityti bei skolintis knygą „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ Fakulteto bibliotekoje. Dėkojame į pristatymą atvykusiems ir į studentų klausimus atsakinėjusiems autoriams Almui Rupšlaukiui ir Dariui Jokubauskui. Su nekantrumu laukiame antros knygos dalies!