LiMA DAY LIETUVA’21: NEW YEAR – Lietuvos marketingo asociacijos jau 12-tą kartą organizuojama konferencija, kuri vyko gyvai ir internetu bei buvo transliuojama iš Vilniaus oro uosto konferencijų centro.
Konferenciją atidarė ir sveikinimo žodį tarė LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė. Šių metų Konferencijos koncepcija skamba taip: „ATEITIS – SUBJEKTYVI IR SUNKIAI PROGNOZUOJAMA. Tendencijų sekimas gali padėti ją nuspėti ir lengviau formuluoti verslo strategiją, greitai prisitaikančią prie nuolat kintančios šiuolaikinės visuomenės, jos poreikių ir inovacijų. Visgi, nėra vieno universalaus recepto verslo sėkmei, todėl kuriant kitų metų planus reikia gebėti atsirinkti sau tinkamas tendencijas, jas miksuoti, eksperimentuoti ir priimti atsakomybę už savo sprendimus.“ (LiMA)
Pirmasis pašnekovas Tomas Ramanauskas, Lietuvos reklamų kūrėjas, pristatė ir pasidalino savo įžvalgomis, kokios tendencijos išliks ir kuo reikėtų vadovautis 2022-aisiais. Svečias iš užsienio, startuolių treneris, strategas M. Wallace Green kalbėjo apie vieną esminių tendencijų – vadovautis socialiai atsakinga „3P“ (angl. People, Planet, Profit) tvarumo strategija. Konferencijos metu „Havas Creative Vilnius“ ir „SOMA agency“ vadovas Arijus Žakas pabrėžė, jog itin skubame, neturime laiko dairytis, kasdien iškyla nauji iššūkiai, kuriuos reikia iš kart spręsti, taip pat pasidalino strateginėmis marketingo kryptimis, kurios bus aktualios sekančiais metais.
„Caption“ bei „Venudu“ vadovas Karolis Rimkus kalbėjo apie bene didžiausią šių ir ateinančių metų darbdavių iššūkį, sunkumus, kurie laukia. Gediminas Galkauskas, „Hungry Scout“ strateginės rinkodaros konsultantas teigė, jog e-komercija žengia į transformacijos etapą. „AdDrama“ vadovė Laura Domarkė padėjo išpildyti naujametinį pažadą atsakingai komunikuoti socialiniuose tinkluose ir papasakojo apie naujų metų socialinių tinklų tendencijas ir tuo, kad įmonių biudžetai, skirti reklamai, turi augti, nes kainos didės. Dvyliką išbandytų sprendimų efektyviam marketingui kitiems metams pateikė Metų CMO’21, „Nord Security“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė. Drąsus ir kūrybiški sprendimai iš tiesų pasiteisino.
Apie visus vartotojų įpročių pokyčius ir pakuotės dizaino reakciją į juos pasakojo „Great & Golden“ dizaino vadovė Gabija Platūkytė-Lazarevičė. Įmonės „Daktaras Desertas“ bendraįkūrėjas Marius Dijokas dalinosi istorija apie tai, kaip išsiskirti iš konkurentų bei įgyvendinti unikalias koncepcijas skirtas vartotojams, juk desertinė savo duris atvėrė pandemijos įkarštyje lygiai prieš metus.
„Inspired UM“ partneris ir verslo plėtros vadovas Domantas Gailius nagrinėjo Lietuvoje rodytas reklamas ir bei jų įtaką mums per žmogaus atminties prizmę. Greitakalbis „Fabula Rud Pedersen Group“ partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus konferencijos metu diskutavo apie socialinių tinklų algoritmus ir jų įtaką visuomenei. Didžiausių nepriklausomų komunikacijos agentūrų pasaulyje APCO padalinio „APCO Worldwide“ direktorė Daniella Lebor dalinosi įžvalgomis apie neteisingos informacijos įtaką prekės ženklams.
„Beatos Virtuvė“ bendrasavininkės Beata Nicholson ir Odeta Bložiene pasidalino savo patirtimi, kaip atsilaikyti ir išlaikyti įmonės vertybes dezinformacijos fone. Konferenciją uždarė „Synthesis Consulting Group“ partneris, strategas Andrius Grigorjevas kviesdamas pasižiūrėti į tendencijas nauju kampu ir jas adaptuoti savo verslui. Jo gyvai kurta prezentacija konferencijos metu reziumavo visą renginį.
Konferencijoje dalyvavo VVF Reklamos ir komunikacijos katedros docentė, dr. Lina Bivainienė, lektorė Birutė Vaitėnienė bei rinkodaros ir komunikacijos vadybininkė Agnė Valaitytė.
Dėkojame Lietuvos marketingo asociacijai (LiMA) už profesionaliai suorganizuotą renginį. Nuoširdžiai AČIŪ Vilniaus kolegijai už suteiktą galimybę praleisti dieną kartu su verslo industrijos profesionalais.