Spalio mėn. Verslo vadybos fakultete virš 200 pirmo kurso studentų dalyvavo jau tradiciniame, kūrybiškumą skatinančiame renginyje „Creativity Camp‘19“.

Dirbdami pagal netradicinę danų mokslininkų parengtą kūrybiškumo ugdymo metodiką „Creative Platform“, sėkmingai taikomą Kūrybiškumo ir verslo inovacijų studijų programoje jau kelerius metus, studentai sprendė realias verslo įmonių bei paties fakulteto jiems pateiktas problemas.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ prašė studentų išspręsti važiavimo paspirtuku ir jo parkavimo kultūros problemą bei klausė, kaip būtų galima išspręsti automobilių statymo ant šaligatvių, dviračių takų ar žalių vejų  klausimą. Įmonė „DSP Plius“ siekė paskatinti savo verslo klientus atlikti užsakymus interneto svetainėje, o Labdaros ir paramos fondas „Mamų unija“ ieškojo idėjų, kurios leistų padidinti šios nevyriausybinės organizacijos žinomumą.

Nuotraukų albumas: https://tinyurl.com/creativitycamp2019

„Creativity Camp‘19“ renginys yra finansuojamas Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Pilietinių, mokslinių, kūrybinių ir sportinių studentų projektų finansavimo valstybės biudžeto lėšomis pagal projektą „Kūrybiškumas nemiega: Kūrybiškumo gebėjimų ugdymas sprendžiant realias verslo problemas“.

Projekto tikslas – verslo įmonių ir socialinių organizacijų pateiktų realių problemų bei iššūkių pagalba ugdyti studentų kūrybiškumo ir problemų sprendimo gebėjimus bei suteikti studentams reikiamų žinių ir įgūdžių tolesniam savarankiškam kūrybiškumo ugdymui.