Taikant unikalią danų mokslininkų sukurtą „Creative Platform“ metodologiją, skirtą individualiam ir komandiniam kūrybiškumui ugdyti, š. m. lapkričio mėn. 24-27 dienomis VK VVF organizavo virtualias kūrybiškumo stovyklas, kuriose 258 Vilniaus kolegijos, Mykolo Romerio universiteto, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos ir kitų aukštųjų mokyklų studentai tobulino kūrybinius gebėjimus ieškodami netradicinių sprendimų UAB „Paysera LT“, UAB „Tiketa“, UAB „Taurinas“, KILO.HEALTH ir Zen Republic verslo iššūkiams:
- Kaip užtikrinti, kad siuntos iš elektroninių parduotuvių nebūtų pakuojamos į kartonines pakuotes?
- Kaip įsitvirtinti Lietuvos rinkoje kaip pramogų ekspertams?
- Kokiais nestandartiniais būdais galima padidinti produktų pardavimą prekybos centruose?
- Kaip kūrybiškai reklamuoti įmonę neperkant reklamos?
- Kaip kūrybiškai ieškoti marketingo ir kūrybos profesionalų?
- Kokia turėtų būti įmonės komunikacija socialiniuose tinkluose karantino metu?
Studentai, koordinuojami vienuolikos Verslo vadybos fakulteto lektorių, individualiai ir komandose generavo idėjas, dalyvavo kviestinio svečio Artūro Einikio paskaitose „Komandų formavimas stiprinant studentų kūrybinius gebėjimus: teorija, praktika ir kultūriniai komandos formavimo aspektai“, diskutavo ir rengė pristatymus įmonėms.
Dalinamės renginio akimirkomis nuotraukose ir video ir netrukus skelbsime 6 komandas, kurių idėjos bus įvertintos kaip kūrybiškiausios ir apdovanotos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, Vilniaus kolegijos ir įmonių įsteigtais prizais!