Miglė Užkurėlė, prekinių ženklų „Nekenčiu marketingo“ ir „Marketingo akademija“ įkūrėja bei mokymų lektorė atvyko į fakultetą ir su Tarptautinio verslo studentais pasidalino pagrindinėmis gairėmis, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą ir idealaus vartotojo paveiklo kūrimą. Paskaitos metu studentams teko tapti populiariųjų prekinių ženklų vartotojams ir pasidalinti, kaip vartotojai priima sprendimus įsigyjant savo mėgstamus telefonus, laikrodžius, kompiuterius. Viešnia patikino studentus, kad vartotojų elgsena yra vienas iš svarbiausių marketingo aspektų, siekiant ne tik geriau suprasti savo pirkėjus, bet ir sukurti vartotojams labiausiai reikalingą produktą.
Dėkojame viešniai už įdomią ir naudingą paskaitą, o lektorei Daivai Babilevičienei už paskaitos suorganizavimą! Dalinamės akimirkomis.