Štai ir atėjo paskutinė Pasaulinės verslumo savaitės diena! Valio!
Ji prasidėjo nuotoline paskaita „Kaip dabartinė rinkos situacija daro įtaką įmonės veiklai?“. J. Reichenbach, UAB „SMDP Distribution“ vadovas, dalinosi šiandieninėmis verslo gairėmis, produktų kūrimo ypatybėmis bei sistemomis, nuotolinio darbo eiga pandemijos metu, įmonės augimo patirtimis tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose.
Kiek vėliau VVF Singapūro auditorijoje įvyko apvalaus stalo diskusija „Koks turi būti XXI amžiaus logistikos specialistas?“. Diskusijoje dalyvavo Ąžuolas Urbanas (UAB „Teltonika“), Donatas Indrašius (UAB „DHL“), Viktorija Jegorova (UAB „Itella Logistics“), Agnė Zablockienė (UAB „Maximos grupė“). Verslo pokalbio metu, kalbant apie jaunimą, buvo itin akcentuojamos DEGANČIOS AKYS, kitais žodžiais tariant, žingeidumas, atvirumas, lankstumas, noras mokytis ir tobulėti. Kalbant apie pandemiją, visi vieningai sutarė, kad šiuo metu visi susiduria su galybe iššūkių, galimybių paieškomis, bendravimu elektroninėje erdvėje, tad būtinas geras analitinis mąstymas, lankstumas ir empatija.
VVF Londono auditorijoje vyko paskaita “How ideas become small businesses? Lecture about cryptocurrency, Swedbank NFT and Gamify”, kurią skaitė A. Lučunas (Equities and Fixed Income Derivatives at Swedbank Robur).
„Verslo idėja, raida ir sėkmė. Apie įkurtą savo verslą, bei sėkmingą pradžią.“ kalbėjo T. Bybartas, MB „Šlepetija“ įkūrėjas. Verslininkas pasidalino mintimis apie verslo sėkmę ir nesėkmes, atsakomybę kuriant verslą, būvimą lanksčiu, vieningos komandos svarbą, prisitaikymą prie kliento itin akcentuodamas kūrybinių idėjų svarbą.
Pasaulinė verslumo savaitė baigėsi, tad iki sekančių metų, o mūsų naujienas ir toliau galite sekti Facebook.