Lapkričio 16-20 d. VK Verslo vadybos fakultete vykusios Pasaulinės verslumo savaitės metu ilgamete verslo patirtimi ir vertingomis verslo įžvalgomis dalinosi kviestiniai svečiai iš Lietuvos ir užsienio. Renginio savaitę vyko net 30 paskaitų, forumų ir konkursų, kuriuose aktyviai dalyvavo daugiau kaip 1000 klausytojų.

Kokiomis patirtimis su dalyviais pasidalino kviestiniai svečiai? Dalinamės keleto įmonių, diskutavusių apie pandemijos poveikį verslui, įžvalgomis: UAB „Pigu” komunikacijos skyriaus vadovė Raimonda Strazdauskaitė pasakojo, kad  atėjus karantinui, įvyko ženklus pokytis – įmonė iš klientų aptarnavimo persiorientavo į verslo aptarnavimą.

UAB „DHL Lietuva” vadovas Donatas Indrašius pasidalino įmonės patirtimi:  „Atsiradus didžiulei paklausai vandeniu gabenamiems kroviniams iš Kinijos, įmonė pasiūlė sprendimą – geležinkelio atšaką į Lietuvą. Maršrutas į Europą egzistavo jau seniau, bet pandemija sukūrė paklausą tokiam sprendimui, jis buvo priimtas labai greitai.”

UAB „Itella Logistics” direktorė Rasma Saulė sakė, kad įmonė karantino metu išmoko mobilizuotis ir pakeisti požiūrį – pasiryžimas gabenti skirtingus krovinius įvairiomis geografinėmis kryptimis, klientų diversifikavimas padėjo įmonei rasti teisingus sprendimus.

„IKEA Lietuva” Maitinimo padalinio vadovas Mindaugas Šiaulys akcentavo, kad IKEA parduotuvės pasaulyje šiais metais daugiausiai pastangų skiria trims kryptims – bendradarbiavimui su bendruomene (gero kaimyno principas), darbdavio įvaizdžio gerinimui (geros darbo sąlygos darbuotojams), komercinių galimybių išnaudojimui (verslumo skatinimas).

Pricer.lt  direktorius Arūnas Vizickas apibendrino verslo nuostolius karantino laikotarpiu skirtingiems verslo segmentams: „Kiekvienas verslas turėjo savo iššūkius. Sunkiausia situacija buvo turizmo, viešbučių ir maitinimo bei avialinijų versluose.”

Kviečiame dalyvauti ir kituose VK Vadybos fakulteto organizuojamuose renginiuose!