2021 m. spalio 21 d. REKLAMOS VADYBOS pirmojo kurso studentų, studijuojančių Rinkodaros pagrindus (dr. M. Išoraitė), paskaitoje svečiavosi kainų palyginimo portalo Pricer.lt įkūrėjas Arūnas Vizickas. Verslininkas studentus supažindino su nauja klientų segmentavimo sistema mažmeninėje prekyboje ir diskutavo, kodėl svarbu segmentuoti klientus, parinkti jiems tinkamas akcijas, nuolaidas ir reklamos kanalus. Akcentuota, jog šiuolaikinis pirkėjas yra skubantis, praktiškas, racionalus, sveikuoliškas, todėl tinkamas rinkodaros priemonių parinkimas tampa ypač svarbus. Nepriklausomo racionalaus pirkimo ir kainų palyginimo portalo Pricer.lt įkūrėjas A. Vizickas taip pat papasakojo apie esamas ir būsimas technologines naujoves, kurios įvedamos į mažmeninę prekybą.