Suvieniję jėgas reklamos ir ryšių su visuomene specialistai tampa nenugalimi. Apskritojo stalo diskusijoje „PR + RV = ∞?“ verslo ir akademinio pasaulio atstovai aiškinosi kaip kartu dirbti reklamos ir ryšių su visuomene specialistams, kokie iššūkiai jų laukia ateityje.

 

Kai vienoje vietoje susitinka verslas ir akademinis pasaulis – tampa įdomu.  Apskritojo stalo diskusijos „PR + RV = ∞?” dalyviai prognozavo kas laukia reklamos ir ryšių su visuomene specialistų ateityje. Begalybės ženklas, tai simbolis rezultato, kurį gali pasiekti abiejų specialybių atstovai suvieniję jėgas bendram tikslui.

Birželio 15 dieną Verslo vadybos fakultete nagrinėdami realias situacijas aiškinomės kas jungia ir skiria reklamos ir ryšių su visuomene specialistu, kaip suvienijus pajėgas „užkariauti pasaulį“ ir kas gi laukia ateityje. Savo įžvalgomis dalinosi „Adnet media Lithuania“ pardavimų vadovė Santa Audickaitė,  „The Atomic Garde Vilnius“ Meno vadovas Regis Pranaitis, „Super You“ vykdantysis direktorius ir fakulteto lektorius Mindaugas Lataitis, ryšių su visuomene specialistas Valdas Dambrava, fakulteto lektorė Birutė Vaitėnienė, reklamos vadybos antrakursė Greta Ruzveltaitė, bei ryšių su visuomene pirmakursis Jonas Veličko. Diskusiją moderavo ryšių su visuomene specialistė ir  fakulteto lektorė Ramunė Vaičiulytė.

Diskusijos dalyviai vieningai nutarė, kad suvieniję jėgas, reklamos ir ryšių su visuomene specialistai, tampa nenugalimi. Sinergija tarp šių dviejų specialybių – nenuginčijama. Sparčiai keičiantis technologijoms, o drauge ir vartotojui, reikia išmokti greitai prisitaikyti ir sugebėti ir toliau stebinti. Tikime, kad mūsų ruošiami ryšių su visuomene ir reklamos specialistai pasiruošę visiems iššūkiams.