Vasario 4 d. vyko „Nordplus“ programos projekto „Teaching and Learning in Multicultural Classroom“ nuotolinis seminaras, skirtas dėstytojams, dirbantiems su tarpkultūrinėmis studentų grupėmis “Students‘ assessment and feedback giving”.

Seminare dalyvavo atstovai iš Estijos International School of Tallinn, RISEBA University of Applied Sciences, MAINOR AS,  Norvegijos University of Stavanger, Suomijos Arcada University of Applied Sciences, Švedijos Jönköping University, Londono UCL University College.

Seminaro metu Fakulteto Verslo inovacijų katedros vedėja, lektorė Greta Gruodė pristatė Vilniaus kolegijos tarptautiškumo patirtį pasidžiaugdama, jog tarptautinių studentų skaičius, kurių daugiausia sulaukiama iš Ispanijos, Portugalijos, Prancūzijos, Indijos, Gruzijos, Ukrainos, Baltarusijos bei Rusijos, kasmet auga.

Reklamos ir komunikacijos katedros vedėja, lektorė Lina Žirnelė dalinosi įžvalgomis apie studentų vertinimą multikultūrinėje grupėje. Akcentuota, kad neretai susiduriama su tarpkultūriniais skirtumais, kurie lemia iššūkius keliančias situacijas tiek lektoriams, tiek studentams – dažnai atsiskaitymų bei vertinimo tvarka suprantama skirtingai, susiduriama su kalbos barjeru.

Verslo vadybos fakulteto prodekanė Aušra Turčinskaitė-Balčiūnienė kalbėjo apie grįžtamojo ryšio svarbą bei pristatė komunikacijos bei grįžtamojo ryšio modelius – komunikacijos proceso, EPIQ (empathy, position, intention, quality) grįžtamojo ryšio bei HEAR (hear, explore, acknowledge, refocus) modelį grįžtamojo ryšio reakcijoms. Akcentuota, jog konstruktyvus grįžtamasis ryšys yra labai svarbus įgūdis efektyviam bendravimui.

Išklausę seminaro pranešėjų, dalyviai diskutavo ir dalijosi asmenine patirtimi dirbant su studentais iš skirtingų šalių. Lektoriai pripažino, jog ne kartą teko atsidurti nepatogioje situacijoje dėl kultūrinių skirtumų tarp lektoriaus ir studento, tad būtų naudinga, jei būtų rengiami informaciniai seminarai apie bendravimą su studentais iš skirtingų šalių.