Šiandien neabejojama, kad tradicinę rinkodarą vis labiau išstumia „netradiciniai“, neįprasti rinkodaros būdai. Ne tik verslo atstovams būtina aktyviai reaguoti į rinkoje pastebimus pokyčius, bet ir aukštųjų mokyklų atstovams, atsižvelgiant į naujausias tendencijas tobulinti studijų programas.
Praėjusią savaitę Verslo vadybos fakulteto Reklamos ir komunikacijos katedros nariai inicijavo apskritojo stalo diskusiją „Skaitmeninė rinkodara reklamos vadybos studijose“.
„Bendras žinių paketas studentams yra būtinas, tačiau panašiose studijų programose ypatingai akcentuočiau interneto įrankių išmanymą“, – diskusijos metu teigė UAB „Digital Academy“ vadovas Tadas Vyšniauskas. Jam antrino ir UAB „Socialus marketingas“ kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas pridurdamas, kad studentas, baigęs studijas turėtų ne tik puikiai išmanyti rinkodaros tendencijas, valdyti internetinius įrankius, tačiau ir suvokti, ką jie jam duoda.
Šalies didžiausių reklamos agentūrų, žiniasklaidos, verslo atstovai, reklamos vadybos dėstytojai ir studentai diskusijoje apžvelgė naujausias skaitmeninės rinkodaros tendencijas, aptarė ir dalijosi siūlymais reklamos vadybos programos turinio tobulinimui.