Tarptautinės studentų konferencijos „Jaunimas besikeičiančioje visuomenėje“ mokslinis komitetas, kartu su darbo grupe, skelbia nominantus, kurių straipsniai, pranešimai ir praktiniai darbai buvo įvertinti geriausiai!
Pagrindiniai konferencijos prizai atitenka:
- Neringai Siniauskaitei: Nuomonės formuotojų įtaka vartotojams įsigyjant prekes: ar influencerė Natalija Bunkė, reklamuodama prekių ženklus socialiniame tinkle „Instagram“, paveikia auditorijos apsisprendimą įsigyti produktus? (konsultavo lektorė Rasa Kazlauskienė)
- Agatai Semionovaitei, Eglei Platač: Dabartinė lietuvos finansinio audito sistema (konsultavo konsultavo lektorė Žana Prokopovičienė)
Papildomi konferencijos prizai atitenka:
- Emilijai Mučinai: Prekės ženklo vaidmuo didinant darbuotojų pritraukimą ir įsitraukimą (konsultavo lektorė Laimutė Fedosejeva)
- Simonai Kovger, Anastasijai Kovaliovai: Studijos ir darbas: iššūkiai, patirtys, galimybės (konsultavo lektorė Ramunė Rapkauskaitė)
- Žemynai Kriaučiūnaitei: Turinio rinkodara – rinkodaros ateities perspektyva (konsultavo lektorė Laimutė Fedosejeva)
Nominantus ir jų mokslinius konsultantus kviečiame dalyvauti 2022 m. lapkričio 30 d. VIKO Verslo vadybos fakultete vyksiančiame baigiamajame projektų renginyje, kuriame bus įteikti apdovanojimai studentams (14:15 val. Paryžiaus auditorijoje).