Išskirtinė studijų programa, kurioje gilinamasi į naujausias reklamos ir rinkodaros tendencijas ir, glaudžiai bendradarbiaujant su verslu, sprendžiamos realios įmonių problemos. Studijų metu studentai tiria ir analizuoja reklamos verslo aplinką, pateikia reklamos kūrybinius sprendimus, rengia ir pristato reklamos kampaniją, organizuoja reklamos pardavimą, parenka komunikacinius būdus reklamos verslo aplinkoje, taiko teorines žinias valdant informacinius, žmogiškuosius, materialiuosius ir finansinius išteklius.
- 95 proc. studentų įstoja į valstybės finansuojamas vietas.
- Studijos lietuvių kalba.
- Studijų trukmė – 3 metai (nuolatinės arba nuolatinės-sesijinės studijos).
- Galima studijuoti nuotoliniu būdu (pasirinkus nuolatines-sesijines studijas).
- Įgyjama kvalifikacija – verslo vadybos profesinis bakalauras.
- Studijų metu atliekamos profesinė (12 savaičių) ir baigiamoji (12 savaičių) praktikos.
- Studentai gali studijuoti pagal Erasmus+ programą užsienio mokymo įstaigose: Thomas More University College (Belgija), University of Nicosia (Kipras), Artesis Plantijn University College (Belgija), University of Silesia, Krzysztof Kieślowski Film School (Lenkija) ir kitose.
- Absolventai sėkmingai dirba Lietuvos ir užsienio verslo įmonėse: per penkerius metus po studijų 90 proc. absolventų sėkmingai dirba, o įgiję patirties kuria ir savo verslus.
Studijuodami galėsite:
- susitikti su verslo atstovais bei susipažinti su verslo kasdienybe ir iššūkiais;
- dalyvauti reginiuose ir projektuose (Kūrybiškumo stovykla, REDI reklamos diena, Rinkodaros diena, Pasaulinė verslumo savaitė, tarptautinė studentų konferencija „Jaunimas besikeičiančioje visuomenėje“ ir kt.);
- dalyvauti ir gilinti žinias užsienio dėstytojų paskaitose;
- užsiimti papildoma veikla pagal interesus dalyvaujant Studentų mokslinės draugijos, Studentų atstovybės, Renginių asistentų grupės ar kitoje veikloje.
![]() |
![]() |
Apie kitas Fakulteto studijų programas skaitykite elektroniniame leidinyje.