Birželio 12 d. pirmo kurso Ryšių su visuomene studentai pristatė pavasario semestro projekto „Įmonės „Grinda“ įvaizdžio vertinimas Vilniaus miesto gyventojų akyse“ rezultatus.

Šis projektas apjungė dviejų modulių – „Organizacijų valdymo“ ir „Organizacijų komunikacijos“ – žinias. Rengdami rašto darbus apie „Grindos“ įvaizdį, studentai analizavo įmonės vidinę ir išorinę komunikaciją, taikė semiotikos principus, gilinosi į reputacijos formavimą, krizių komunikaciją, žinučių formavimą bei vizualinę raišką.

Atlikę apklausas, interviu ir pasitelkę kitus tyrimo metodus, studentai analizavo gyventojų nuomonę apie „Grindos“ veiklas – paviršinių nuotekų priežiūrą, gatvių valymą, gyvūnų globą ir kt. Jie išgrynino įžvalgas bei pateikė konkrečias rekomendacijas įvaizdžio stiprinimui. Studentai ne tik atliko tyrimus, bet ir parengė komunikacijos planus bei vizualinius ir tekstinius sprendimus.

„Esu dėkingas studentams už nuoširdų ir atsakingą darbą. Parengti komunikacijos strategiją – sudėtingas ir daug laiko reikalaujantis procesas. Džiaugiuosi, kad Vilniaus kolegija suteikia galimybę įmonėms bendradarbiauti su studentais realiomis sąlygomis. Linkiu nepamiršti kūrybinės laisvės – kartais verta pabūti „chuliganais“. Svarbiausia – būti pastebėtiems!“, – kalbėjo pristatyme dalyvavęs „Grindos“ komunikacijos specialistas Alvydas Muznikas.

Dalyvaudami šiame projekte studentai turėjo unikalią galimybę spręsti realios įmonės komunikacijos iššūkius ir prisidėti prie Vilniaus miesto gerovės.