Renginių asistentų grupė – Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto studentai, talkinantys įvairių sričių verslo ir viešosioms organizacijoms planuojant, organizuojant ir įgyvendinant renginius (konferencijas, mokymus, seminarus, diskusijas ir kt.). Grupę sudaro Organizacijų vadybos, Kūrybiškumo ir verslo inovacijų, Reklamos vadybos, Ryšių su visuomene, Turizmo vadybos, Viešbučių ir restoranų verslo, Tarptautinio verslo studentai, pasiryžę greitai, atsakingai ir kokybiškai atlikti visas pavestas užduotis.
Renginių asistentų grupės paslaugos:
- dalyvių registracija ir informacijos teikimas (lietuvių ir užsienio kalbomis);
- informacinių stendų ir medžiagos paruošimas ir dalinimas;
- informacijos sklaida socialiniuose tinkluose (informacijos viešinimas, atsakymas į klausimus ir kt.);
- asistavimas darbuotojams ir lankytojams (kavos, arbatos, užkandžių dalinimas, taksi iškvietimas ir kt.);
- darbas garso ir vaizdo technika;
- patalpų paruošimas prieš ir po renginio;
- darbas rūbinėje ir kiti darbai.
Organizuojate renginį ir Jums reikia pagalbos? Kreipkitės el. p. r.rapkauskaite@vvf.viko.lt