Reklamos ir komunikacijos katedros lektorė Birutė Vaitėnienė dalyvavo Thomas More taikomųjų mokslų universiteto organizuojamos Tarptautinės savaitės renginiuose Belgijoje. Tai gilias tradicijas puoselėjantis renginys – šių metų Tarptautinė savaitė buvo aštuonioliktoji – o dalyvių geografija neapsiriboja Europos universitetų atstovais. Tarp daugiau nei dviejų šimtų dalyvių buvo galima sutikti kolegas, atvykusius iš daugiau nei penkiasdešimties šalių.
„Puikiai organizuotas, turiningas renginys. Kolegos mielai dalinosi savąja gerąja patirtimi, o diskusijose nuolat vyravo tema – kaip stiprinti tarptautiškumą aukštajame moksle. Paskaitų metu aktyvūs ir žingeidūs Tarptautinės komunikacijos ir medijų programos antrakursiai nevengė išsakyti savo nuomonės prekės ženklo įvaizdžio kūrimo klausimais, be to, tai buvo gera proga aptarti Vilniaus 700-ojo jubiliejaus reklamos kampaniją, pakviečiant studentus atvykti į amžinai jauną mūsų miestą.“ – atsiliepimais dalinasi B. Vaitėnienė.