„Versli Lietuva“ organizuotą verslo idėjų konkursą „Business hunt“ laimėjo Verslo vadybos fakulteto REKLAMOS VADYBOS trečio kurso studentės Julija Gumbrytė ir Vieslava Beliak.
Jau trečius metus „Versli Lietuva“ organizuoja verslo idėjų konkursą „Business hunt“, kuriame gali dalyvauti aukštųjų mokyklų studentų komandos sudarytos iš 1-4 asmenų. Komandos turėjo sugalvoti verslo idėją ir pagal pateiktus kriterijus ją aprašyti. Kriterijai yra septyni: idėjos unikalumas, idėjos realistiškumas, verslo formos pasirinkimo pagrįstumas, leidimai ir reikalavimai pasirinktai verslo idėjai, finansinių resursų įvertinimas, tikslinių klientų įvertinimas, verslo idėjų įvedimo į rinką strategija. Pirmame etape dalyvavo visos užsiregistravusios komandos, tačiau į finalą pateko tik penkios stipriausios, tarp kurių ir mūsų fakulteto studenčių komanda „Soup“.
Gruodžio 2 dieną įvyko konkurso „Business hunt“ finalinis renginys, kuriame pristačiusios savo verslo idėją – odinių rankų darbo gyvūnų antkaklių ir apyrankių žmonėms rinkinių internetinė parduotuvė „Veligo“, pergalę iškovojo Verslo vadybos fakulteto REKLAMOS VADYBOS trečio kurso studentės Julija Gumbrytė ir Vieslava Beliak. Atsisakiusios klasikinės prezentacijos merginos komisiją sužavėjo savo netradiciniu pristatymu. Vietoj įprastos „Power Point“ pateikties studentės pasirinko piešimą ant balto stendo, o į pagalbą pasitelkė savo naminį augintinį – katinėlį Taurą. Komandai „Soup“ atiteko ir pagrindinis organizatorių prizas – susitikimas su pasirinktu verslininku iš Nacionalinio mentorių tinklo.