Kasmetinė ir jau tradicija tapusi Rinkodaros dienų mugė, kurioje rungėsi net 58-ios studentų komandos, buvo kupina įspūdžių ir kūrybiškų idėjų. Originalūs komandiniai studentų pristatymai sėkmingai įtvirtino žinias, įgytas modulio metu.
Komisija, sudaryta iš skirtingų profesionalų, verslo specialistų ir lektorių, svarstė, kuris verslo planas yra geriausias ir ateityje galėtų pasiekti rezultatų. Studentai vienas po kito, įtaigiai ir užtikrintai, dalinosi savo vizijomis, kurios įtraukė tiek komisiją, tiek visus dalyvius.
Po ilgų diskusijų ir svarstymų komisija paskelbė geriausiai įvertintas komandas šių metų RINKODAROS DIENŲ 2020 mugėje:
- Tarptautinis verslas „Coca Cola“ (Karolina Lukoševičiūtė, Aistė Javarauskaitė, Loreta Kneitaitė, Linas Duchnevičius, Aurimas Galminas), „Vichy“ vandens parkas (Sonata Moisejenko, Dominyka Norvilaitė, Darja Piskunova, Eglė Polkaitė).
- Reklamos vadyba: „Resurrection“ – antro gyvenimo tekstilei suteikimas“ (Rytis, Šivickas, Martynas Žabas, Ugnius Trakšelis, Angelina Lomako, Simona Chrasimovičiūtė)
- Įstaigų asministravimas: „Tarptautinės studentų asociacijos steigimas“ (Dovilė Kuprytė, Aida Kuzmickaitė, Jana Jodko, Agata Lutova, Jolita Jankauskaitė).
- Turizmo vadyba: „Pasaulio pabaiga. Romoje? 2020–02–20“ (Lina Umbrasaitė ir Laura Kulpovič) ir „Berlynas – istorinės praeities bei šiuolaikinio meno miestas” (Lukaš Kuzminski).
- Viešbučių ir restoranų verslas: Projektas viešbučiui „Holiday 2Inn Vilnius“ (Emilija Ražaitė, Rūta Bikinaitė, Joanna Čeken, Gabija Drūteikaitė).
Komisijos žodžiais bei patarimais įkvėptiems studentams linkime, kad pristatytus projektus pavyktų sėkmingai įgyvendinti!