Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto Turizmo katedros lektorė Audra Savickienė ir TURIZMO VADYBOS studijų programos absolventas Lukaš Kuzminski 15min publikuotame straipsnyje pabrėžia: „Lietuvoje virtuali realybė (VR) didžiulį ir neišnaudotą potencialą turi švietimo bei mokslo srityse. Ši ugdymo priemonė puikiai tinka todėl, kad išpildo dvi pagrindines funkcijas – įtraukiamumas bei informacijos perdavimas. Turėtų būti naudojama ne tik tam, kad švietimo procesas taptų patrauklesnis, bet, visų pirma, kaip veiksmingas metodas, leidžiantis efektyviai įgyvendinti mokymo tikslus.“
Straipsnio autoriai Audra Savickienė ir Lukaš Kuzminski pastebi, jog „Virtualios realybės (VR) pagalba, organizuojant edukacinius renginius ar imituojant situaciją, lavinami kognityviniai gebėjimai. Žmogus gali atsidurti realioje, gyvenimiškoje situacijoje be skaudžių pasekmių ir tokiu būdu mokytis tinkamai spręsti iškilusią problemą, pritaikant jau turimus įgūdžius ar išmokdamas naujų. Šiandien virtualios realybės (VR) technologijos padeda susipažinti su parduodamu produktu, įgyti informacijos bei patikrinti funkcionalumą taip pat tinkamos ir tokioms industrijoms, kurios siūlo paslaugas, kurių negalima apčiuopti (pvz. turizmo, pramogų ar renginių industrijos).“
Akcentuojama, jog „Vartotojas gali plačiau susipažinti su kelione, dar į ją neišvykęs, įsitikinti, ar būsimos paslaugos, tokios kaip apgyvendinimas, transportas ar net lankomi objektai, atitinka jo lūkesčius. Renginių entuziastai dalyvauja įvairiose parodose ar kituose verslo renginiuose nuotoliniu būdu, bendrauja su dalyviais iš skirtingų pasaulio kraštų. Verslo įmonės pasitelkia virtualios realybės (VR) įrangą darbuotojų susitikimams ir mokymams. Ši technologija panaikinta fizinius apribojimus ir padidina darbuotojų mobilumą. Tokiu atveju darbuotojai nėra pririšti prie vienos vietos ir gali dirbti kitame pasaulio kampelyje, interaktyviai prisijungę prie komandos.“
Kviečiame daugiau sužinoti apie TURIZMO VADYBOS ir kitas Fakulteto studijų programas čia.