Mokslinė veikla

 

MOKSLINIŲ TYRIMŲ KRYPTYS

2016/2019 m. laikotarpiu Reklamos ir komunikacijos katedros nariai tyrinėja įvairius aspektus: socialinės reklamos poveikį, prekės ženklų vadybos reiškinius praktikoje, vartotojų elgseną, mokymo ir mokymosi dermes, komunikacijos sistemas ir nuomonės lyderių vaidmenį ryšių su visuomene procesų vadybai.

IŠLEISTOS KNYGOS

FEDOSEJEVA L., „Akys bijo – rankos daro“. 2018 m., 160 p. Vilnius, ISBN 9786094752247

PUBLIKACIJOS, PRANEŠIMAI, ORGANIZUOTOS KONFERENCIJOS & PRAKTINIAI MOKYMAI

MAČERAUSKIENĖ, Nida; OŽELIENĖ, Danguolė; PARAUKIENĖ, Laima; RASIMAVIČIENĖ, Danutė. When Creativity Meets a Shared Value Model: the Case of Algramo. Creativity and Business Innovation. 2016, Vol.2, ISSN 2351- 6186

RASIMAVIČIENĖ, Danutė. Excellence in teaching and learning: what does it mean? EURASHE PHexcel konferencija ‘Striving for Excellence in Higher Education: Bringing Education and the World of Work Together’, London. 18/11/2015 http://www.phexcel.org/wp-content/uploads/PHExcel_151118-19_pres_RASIMAVICIENE.pdf

 RASIMAVIČIENĖ, Danutė. Professional Higher Education in Lithuania. Tarptautinė konferencija „ Automatic recognition: potential and challenges“, Ryga 21/03/2016

/http://www.aic.lv/portal/content/files/PHE%20in%20Lithuania_Danute%20Rasimaviciene_4.pdf

Liuda Maciukevičienė, Jūratė Sereikienė, Birutė VAITĖNIENĖ, THE IMPORTANCE OF ENTREPRENEURIAL COMPETENCE DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL BUSINESS. „International Business Conference 2016: Searching for Innovative and Creative Business Solutions. Conference Proceedings“ 2016.

MLKLAVČIČ, Alicia, CAMILLERI Anthony, PIRES Armando, SAVIČ Branko, CHRAST Ondrej, RASIMAVIČIENĖ, Danutė, ESCA_SCHEURINGER, Heidi, GRDOŠIČ, Marko, KARPIŠEK, Michal, GUTHAN, Nicole, FELICIANO, Sandra. Apprenticeship Quality Toolkit. 2017, ISBN: 978-99957-79-00-9

MAČERAUSKIENĖ, Nida; OŽELIENĖ, Danguolė, PARAUKIENĖ, Laima; RASIMAVIČIENĖ, Danutė. Algramo Case: Between Social Innovation and Shared Value. Journal of Creativity and Business Innovation. 2017. Nr.3, 2351–6186

 FEDOSEJEVA L. „Lietuvos liaudies amatai kūrybinių industrijų kontekste“, Tarptautinės mokslo-praktinės konferencijos „Liaudies kūryba ir liaudies amatai. Aktualizacijos patirtis šiuolaikinėje visuomenėje“ medžiaga. ISBN 978-985-7930-37-8, 2017, BR

RASIMAVIČIENĖ D.   pranešimas „Management of European Universities“ – tarptautinėje konferencijoje „HIGER EDUCATION MANAGEMENT INNOVATION CONFERENCE – AUTONOMOUS SCHEME, PRACTICES AND SHARING BETWEEN EUROPE AND ASIA – TACTIC PROJECT CONFERENCE“ (Vietnamas, 2017)

RASIMAVIČIENĖ D.  pranešimas „How to run quality apprenticeship“. Pranešimas Europos Komisijos Europos profesinių įgūdžių savaitės (EVSW) seminare „SMART Permeability between HE and VET“. (Belgija, 2017)

FEDOSEJEVA L. Pranešimas „Lietuvos dailieji amatai kūrybinių industrijų vadybos kontekste“. Tarptautinė konferencija „Tradicinė kultūra, kaip strateginis visuomenės tvaraus vystymosi resursas“ („Traditional culture as a strategic resource of sustainable development of the society“). (Baltarusija, 2018)

GRIGŪNAS E.  pranešimas „Stojančiųjų į Vilniaus kolegiją IKT žinių kitimo tendencijos“. Pranešimas skaitytas respublikinėje konferencijoje „Informacinių technologijų aktualijos ir perspektyvos ugdymo procese“. (Alytus, 2017)

JONUŠAS A. pranešimas „Prekės ženklo svarba“. Lietuvos verslo konfederacija. (Vilnius, 2018)

JONUŠAS A. pranešimas „Grafinis identitetas“. Lietuvos draudikų asociacija. (Vilnius, 2018)

JONUŠAS A. „Prekės ženklo kūrimo procesas“. Pranešimas Vilniaus Lietuvos Tūkstantmečio Rotary Klubo nariams. (Vilnius, 2018)

JONUŠAS A. Pranešimas „Nuo idėjos iki prekės ženklo“. Festivalyje „Erdvėlaivis – Žemė“.(Vilnius, 2017)

 

PROJEKTAI

Reklamos ir komunikacijos katedra nuolat vykdo įvairius projektus, per kuriuos skleidžia rinkodaros ir bendravimo teorines ir praktines žinias. Vieni svarbiausi tokių projektų yra periodinės tarptautinės ir lokalios rinkodaros, ryšių su visuomene specialistų konferencijos bei reklamos vadybininkus vienijantis kasmetinis renginys „REDI diena“.

Katedra taip pat nuolat įgyvendina įvairius reklamos, ryšių su visuomene rinkos taikomųjų tyrimų projektus.