Reklamos vadyba

 

Reklamos pasaulyje puikiai dera negailestingi rinkos dėsniai ir žodžio bei vaizdo magija. Įvaldyti ir vieną, ir kitą siūlo reklamos vadybos studijų programa. Studijos žada jums nelengvą, bet įdomų kelią per reklamos verslo džiungles. Studijuodami perprasite reklamos valdymo subtilybes, susipažinsite su reklamos gamybos technologijomis, mokėsite tirti rinką, skaičiuoti pelną, profesionaliai bendrauti su klientais ir jiems atstovauti. Laukiame kūrybingų, judrių, veiklių ir drąsių merginų bei vaikinų.

Jūs studijuosite:

Bendruosius modulius: darniąją plėtrą, komunikaciją;

Studijų krypties modulius: vadybą, socialinę verslo aplinką, rinkodarą, reklamą, materialiųjų ir finansinių išteklių valdymą, projektų valdymą, informacines ir komunikacines reklamos sistemas, verslo užsienio (anglų) kalbą, verslininkystę,  reklamos valdymą ir žiniasklaidos planavimą.

Laisvai pasirenkamuosius modulius:

  • Inovatyvią reklamą: socialinius tinklus, vizualinius sprendimus, ženklų reikšmes komunikacijoje.
  • Derybas ir karjeros valdymą: asmeninę lyderystę, karjeros valdymą, derybas.
  • Inovatyvų verslą: virtualiųjų valiutų rinką, startuolių rinką, verlo simuliaciją.
  • Kūrybiškus verslo sprendimus: kūrybiškumą, socialinius tinklus, sprendimų priėmimą.
  • Viešąjį sektorių: viešąjį administravimą, viešuosius pirkimus, korupciją.
  • Užsienio kalbas: ispanų kalbą ir kultūrą, rusų kalbą ir kultūrą, vokiečių kalbą ir kultūrą.

Praktika

Studijuodami turėsi galimybę atlikti profesinę ir baigiamąją praktikas Lietuvoje ir užsienio šalyse kaip Ispanija, Portugalija, Airija ir kt. Visa praktikų trukmė – 40 ECTS kreditų. Praktikas galėsite atlikti reklamos ir ryšių su visuomene agentūrose, leidybos ir žiniasklaidos įmonėse, įvairaus profilio verslo įmonių rinkodaros skyriuose, KOMAA asociacijai priklausančiose įmonėse. Jūsų visuomet laukia: UAB „Brandworks“, UAB „Super You“, UAB „Galery Group“, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), Laisvosios rinkos institutas, UAB „Media House“, UAB „Editos kastingas“, UAB „Tele-3“, VšĮ „Kino pavasaris“. Praktikos metu įtvirtinsite gebėjimus rengti ir įgyvendinti reklamos kampaniją, organizuoti reklamos pardavimą, dirbti su įvairiais reklamos projektais.

Karjera: baigę studijas gebėsite įkurti įmonę, parengti prekės ar paslaugos reklamos strategiją, taikyti šiuolaikinius darbo organizavimo metodus, vadovauti reklamos paslaugų sferos darbuotojams, rengti reklamos kampanijų projektus, juos įgyvendinti ir kontroliuoti.

Studijų trukmė:

  • nuolatinės studijos – 3 metai;
  • ištęstinės studijos – 4 metai.

Studijų tęstinumas: reklamos vadybos studijų programos absolventai studijas gali tęsti pagal universitetinių studijų programas Lietuvoje ir užsienyje.

Baigę studijas gausite verslo vadybos profesinio bakalauro diplomą.

Studijuodami Reklamos vadybą taip pat galėsite:

dalyvauti ERASMUS programos studentų mainuose, vieną semestrą studijuoti užsienio aukštojoje mokykloje; atlikti praktiką užsienyje pagal ERASMUS programą; atlikti praktiką užsienyję baigus studijas pagal ERASMUS+ programą; dalyvauti Studentų atstovybės, Studentų mokslinės draugijos, Renginių asistentų grupės veikloje; dalyvauti kasmetinėje respublikinėje studentų konferencijoje „Jaunimas besikeičiančioje visuomenėje“; klausyti užsienio lektorių paskaitų per Tarptautinę verslo savaitę; klausyti įvairių reklamos specialistų paskaitų, seminarų; dalyvauti tradicinėse Rinkodaros dienose; organizuoti Reklamos dieną „REDI“; realizuoti savo kūrybinius gebėjimus dalyvaujant įvairiuose plakatų, skelbimų, reklamų kūrimo konkursuose; sportuoti sporto klube „VIKAS“; dainuoti merginų chore „Vaidilutės“; šokti šokių ansamblyje „Voruta“.

Reklamos vadybos studijų programos  pažangos ataskaita