Studijų kokybė

KOKYBĖ & STANDARTAI

Pagrindiniai Reklamos ir komunikacijos katedros kuruojamų reklamos programų (reklamos vadyba ir ryšiai su visuomene) sėkmės raktai – akademinė kompetencija ir integralumas, sukaupta patirtis ir platus dėstytojų – praktikų, konsultantų, partnerių bei ekspertų ratas. Tokias vertybes per ilgus metus padėjo suformuoti nepriekaištinga Vilniaus kolegijos reputacija bei čia įdiegti nuoseklių ir kokybiškų studijų programų kokybės užtikrinimo mechanizmai. Būtent tai Reklamos ir komunikacijos katedros dėstytojus skatina tobulėti, reklamos vadybos ir ryšių su visuomene  studijų programą pasirinkusiems studentams garantuoja aukštus mokymo standartus, o rinką užpildo puikiais specialistais, kuriančiais ne tik pridedamąją vertę, bet ir naujas darbo vietas.

STEBĖSENA & VERTINIMAS

Reklamos vadybos ir ryšių su visuomene studijų programos stebėseną ir vertinimą nuolat atlieka Reklamos ir komunikacijos katedra bei Reklamos vadybos ir Ryšių su visuomene studijų programų komitetai, akredituoja Studijų kokybės vertinimo centras. Šio centro suburta jungtinė ekspertų iš Lietuvos ir užsienio grupė, atkreipdama dėmesį į aukštus kokybės standartus, reklamos studijų programą įvertino kaip vieną įspūdingiausių Vilniaus kolegijos studijų programų ir akreditavo ją iki 2020 m. Studijų kokybės vertinimo centras naują ryšių su visuomene studijų programą taip pat akreditavo iki 2020 m.

ĮGYTO IŠSILAVINIMO VERTĖ

Įstojusiems į reklamos vadybos studijų programą iki 2016 m. suteikiamas rinkodaros, o nuo 2017 m. verslo vadybos bakalauro laipsnis, kuris visiems plačiai atveria duris į tarptautinį ir nacionalinį reklamos srities verslo sektorių. Reklamos vadybos studijų programos absolventų įsidarbinimo rodiklis siekia beveik 95 proc. Tai – labiausiai geidžiami darbuotojai nuo paprastų specialistų iki aukščiausio lygio vadovų bendrovėse, kurios ieško universalių, profesionalių ir rezultatyvių lyderių, tokiose kaip UAB „Brandworks“, UAB „Partizanas“, kūrybinės agentūra NEW, UAB „TOTEM promo“, UAB „Vizeum“, UAB „Re formus“, UAB „Socialus marketingas“, UAB „Media House“, UAB „Smile print“, UAB „Mylida“, UAB „Ad Fingers“ ir kt.

Įstojusiems į ryšių su visuomene studijų program iki 2016 m. suteikiamas komunikacijos, o nuo 2017 m. socialinių mokslų bakalauro laipsnis. Šios studijų programos absolventų laukia Lietuvos ryšių su visuomene organizacijų asociacijos ir Komunikacijos asociacijai priklausančios įmonės.